Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Välj ditt land Sverige Sverige
Fraktfritt över 450 SEK
Leverans inom 3 till 5 arbetsdagar
Säker betalning med 3D Secure

Order

Vem skall jag kontakta när jag har en fråga om min beställning?

Du kan nå vår kundservice via vårt kontaktformulär eller via telefon 042-12 88 00, vardagar 08.00 - 16.30.

link

Får jag en bekräftelse på att min beställning har mottagits?

Ja, du kommer automatiskt att få en bekräftelse via email efter att du är klar med din beställning.

link

Kan jag annullera min beställning?

Du kan annullera eller ändra din order via vårt kontaktformulär. Om det är tekniskt möjligt och ordern inte redan är på väg, hjälper vi dig gärna med dina önskemål.

link

Varför har jag ännu inte fått min beställning?

Om de produkter du beställt är tillgängliga med du fortfarande inte har fått en leveransbekräftelse vi e-mail, kontrollera följande:

  • Har du fått någon spårningsinfo från leverantören?
  • Har du angett rätt e-mail adress?Har betalning redan gjorts?
  • Finns alla produkter du beställt på vårt lager?

Vi ber om ursäkt om det har skett en försening av leveransen av din beställning. Det finns många olika steg involverade i att leverera ditt paket, vilket tyvärr innebär att det finns risk för försening.

Du kan kontakta oss med hjälp av vårt kontaktformulär eller genom att ringa +46 42 12 88 00 för att kontrollera status för din beställning och försäkra dig om att den anländer så snart som möjligt.

link

Var är mitt paket?

Du kommer att få en automatisk bekräftelse via e-post så snart fraktetiketten har skapats. E-postmeddelandet kommer att innehålla ett paketnummer som du kan använda för att spåra status för din leverans på https://www.ups.com/track?loc=sv_SE&requester=ST/

Med hjälp av leverantörens spårningslänk kan ytterligare ändringar av leveransadress, såsom omdirigering till utlämningsbutik eller till en annan adress göras för din bekvämlighet.

Alternativt kan du hitta spårningsnumret i ditt kundkonto under Mina beställningar i ”Leveransinformation” för den relevanta beställningen.

link

Vad gör jag om jag fått fel produkter?

Om du får fel produkt eller ett felaktigt antal produkter, vänligen meddela oss med hjälp av kontaktformuläret.

För att säkerställa att vi kan lösa problemet så snabbt som möjligt, skicka oss ditt ordernummer och specificera felet på din produkt i din förfrågan. Vi kommer att undersöka saken så snart som möjligt och kontakta dig.

link

Vad gör jag om mina produkter har skadats under leveransen?

Vi packar varje beställning noggrant och gör vårt bästa för att leverera oskadade produkter. Om en produkt skadas under transporten hjälper vi naturligtvis gärna till att åtgärda/ersätta.

Vänligen kontakta oss via kontaktformuläret inom fem dagar efter mottagandet av produkten och lämna följande information:

  • Ditt beställningsnummer
  • Beskrivning av skadan
  • Bilder av skadan och förpackningen

Så fort vi har fått denna information kommer vi att undersöka ärendet med leverantören och informera dig om hur vi går vidare, så snart som möjligt.

link