Leverans och betalningsmetod

Hur mycket kostar frakten med Curaprox

Frakten är gratis för alla beställningar över 400,00kr. Beställningar under 400,00kr debiteras med 85,00kr.

Kostnad för expressleverans är 160,00kr. Gäller även expressleveranser över 400.00kr.

link

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

Vilka betalningsmetoder är möjliga:

  • Mastercard
  • Visa
  • America Express
  • PayPal
link

När får jag min leverans?

Chansen är stor att din beställning redan har skickats! Du kan när som helst kontrollera status för din beställning i ditt kundkonto under ”Beställningar”.

Beställningar skickas vanligtvis inom 24 timmar under vardagar, under förutsättning att:

  • Betalningen för beställningen redan har gjorts eller betalning med faktura har valts.
  • Alla beställda produkter finns i lager.

Ytterligare förberedelsestid behövs för beställningar som läggs under  helger och helgdagar.

Vi ber om din förståelse om vi inte kan skicka dina artiklar omedelbart. Det finns många olika steg involverade i levereransen av ditt paket, vilket tyvärr innebär att det finns risk för försening.

När beställningen är packad och klar kommer ett meddelande att skickas till den angivna e-postadressen. Leverantören kommer också att skicka ett email, där mer information om leverans och eventuell omplanering av leveransadress finns tillgänglig.

Du kan komma i kontakt med oss ​​via vårt kontaktformulär eller genom att ringa 042-12 88 00  mellan 08.00 - 16-30  för att kontrollera status för din beställning och försäkra dig om att den anländer så snart som möjligt.

link

Show more

Order

Vem skall jag kontakta när jag har en fråga om min beställning?

Du kan nå vår kundservice via vårt kontaktformulär eller via telefon 042-12 88 00, vardagar 08.00 - 16.30.

link

Får jag en bekräftelse på att min beställning har mottagits?

Ja, du kommer automatiskt att få en bekräftelse via email efter att du är klar med din beställning.

link

Kan jag annullera min beställning?

Du kan annullera eller ändra din order via vårt kontaktformulär. Om det är tekniskt möjligt och ordern inte redan är på väg, hjälper vi dig gärna med dina önskemål.

link

Show more

Garanti och returer

Vilken typ av garantier erbjuder ni och vad betyder de?

Alla våra produkter har utvecklats för att uppfylla högt ställda kvalitetsförväntningar och har som ett resultat av detta en lång livslängd. 

Vi erbjuder dock endast garantier för våra Curaprox-soniska eltandborstar. Dessa garantier gäller i två år. Du har också möjlighet att förlänga garantin helt gratis i ytterligare ett år. För att göra detta, gå till ditt användarkonto och förläng garantin under "Registrerade produkter”.

link

Hur förlänger jag garantin för min Hydrosonic-eltandborste?

Dra nytta av vår förstklassiga kundservice och förläng garantin på någon av våra soniska eltandborstar. Gå bara till Registrerade produkter i ditt användarkonto och registrera en ny produkt. Detta kommer att förlänga garantin från två till tre år.

Om du ännu inte har ett Curaprox-användarkonto är det dags att skaffa ett! För att komma igång, klicka på Logga in i menyn högst upp på webbsidan.

link

Min produkt är felaktig - vad ska jag göra?

Meddela oss om den felaktiga produkten så snart som möjligt med hjälp av kontaktformuläret eller via telefon, 042-12 88 00. Vi återkommer sedan med vidare information och instruktioner. 

link

Show more

Klagomål

Hur gör jag anspråk på garantin?

Du kan komma i kontakt med vårt kundtjänstteam via vårt kontaktforumlär eller per telefon  042-12 88 00, vardagar 08.00 - 16.30

link

När kan jag göra anspråk på garantin?

Garantikrav kan göras i enlighet med de lagliga bestämmelserna.

När det gäller Curaprox Hydrosonic-eltandborstar har du rätt till korrigering av eventuella fel som uppstår under den lagstadgade garantiperioden på två år efter leverans.

Garantin täcker inte skador och fel som uppstår till följd av felaktig användning, hantering eller förvaring, felaktig eller oaktsam vård och underhåll, överanvändning eller felaktig reparation av en icke-auktoriserad tjänsteleverantör.

link

Jag har fått fel beställning. Vad ska jag göra?

Du kan kontakta oss via vårt kontaktformulär eller per telefon 042-12 88 00.

link

Show more

Kundkonto

Fördelarna med att skapa ett kundkonto.

Dina kontaktuppgifter sparas och fylls i automatiskt för eventuella framtida beställningar. Din orderhistorik låter dig se alla tidigare beställningar, beställa dem igen och spåra dina beställningar.

Med ett kundkonto kan du också registrera din Hydrosonic-eltandborste och därmed förlänga din garanti från två till tre år.

link

Jag har glömt mitt lösenord.

Du kan begära ett nytt lösenord här. Vi kan också återställa ditt lösenord manuellt åt dig om så önskas. Använd vårt kontaktformulär eller ring oss på 042-12 88 00, vardagar 08.00 - 16.30.

link

Hur tar jag bort mitt kundkonto?

Vi tar gärna bort ditt kundkonto åt dig om du önskar det. Använd vårt kontaktformulär eller ring oss på 042-12 88 00, vardagar 08.00 - 16.30.

Om du har gjort en beställning är vi enligt lag skyldiga att lagra dina uppgifter i sex år efter köpet.

link

Show more

Nyhetsbrev

Vad innehåller nyhetsbrevet?

Prenumerera på Curaprox-nyhetsbrev för att få de senaste uppdateringarna inom munvård. Curaprox ger information om munhygien och spännande nya produkter. För dem som älskar ett fynd, håller vi er också regelbundet informerade om våra bästa erbjudanden och rabatter.

link

Vilka är fördelarna?

Genom att anmäla dig till Curaprox-nyhetsbrev kan du hålla dig uppdaterad om de senaste tävlingarna, rabatterna och specialerbjudandena från Curaprox. När du registrerar dig får du tillgång till exklusiva kuponger som endast är tillgängliga för våra nyhetsbrevsprenumeranter. Prenumerera på nyhetsbrevet nu.

link

Hur ofta får jag Curaprox nyhetsbrev?

Du kommer att få information och spännande erbjudanden några gånger i månaden. Vi kommer också att informera dig om exklusiva specialerbjudanden och rabatter när de uppstår. Prenumerera på nyhetsbrevet nu.

link

Show more